Nu o să iau în calcul culoarea sau denumirea. Astea-s detalii. O să scriu despre ce nu-mi place încă de pe vremea în care numele era Cosmote. Posibil să mai am şi alte nemulţumiri, însă îmi scapă acum. Au şi chestii faine, dar o să încep cu ce nu-mi place. Celelalte – poate altădată.
• Activarea şi dezactivarea serviciului Roaming prin apel la 1234
Când am dorit să dezactivez serviciul Roaming, am fost nevoit să vorbesc cu un operator de la departamentul Relaţii Clienţi. M-a întrebat şi un motiv… că na, totul se întâmplă cu un motiv.
La activarea serviciului Roaming, aceeaşi poveste. Nu a mai contat motivul, însă numele şi vocea mea – da.
• Dezactivarea extraopţiunilor prin apel la 1234
… şi, din nou, de a ruga un operator de la departamentul Relaţii Clienţi să depună o cerere de anulare a reactivării automate a extraopţiunii active. Urmează rugăciuni în fiecare seară ca acel operator chiar să fi depus o astfel de „cerere”.
• Valabilitate calculată din momentul reîncărcării
De exemplu, dacă reîncarc acum cu 5 EURO, creditul va fi în perioada de valabilitate timp de 2 luni, începând de azi. Peste 5 minute mai reîncarc cu 5 EURO, că aşa am eu chef. Noul credit va fi valabil 2 luni de acum înainte. Adică la fel ca înainte de a doua reîncărcare. 🙂
Dacă valabilitatea pe care o aveai înainte este mai mare decât cea oferită la reîncărcare, aceasta (perioada activă, adică) rămâne neschimbată.
• Mai mult de 30 de zile de graţie = bye bye credit
Prima dată am citit despre această treabă acu’ câteva luni. Sau anul trecut, nu mai ştiu exact. Important e ce înseamnă asta şi anume faptul că nu trebuie să „stai” mai mult de 30 de zile în perioada de graţie dacă nu vrei să rămâi fără creditul pe care (oricum) nu-l puteai folosi în perioada de graţie.
• Puţine magazine partenere
Aceasta e ultima problemă despre care o să scriu. Cel puţin aici, în Nordul României, găseşti zeci de magazine partenere Orange. Nu te împiedici de ele, însă tot sunt mai multe decât acele magazine partenere Telekom. Iar când mă refer la magazine partenere, nu le iau în calcul pe cele în care găseşti PayPoint-uri. Acolo nu-ţi poţi face un abonament.
Nici Vodafone, nu stă mai bine pe zona aceasta, magazinele putând fi numărate pe o singură mână, şi aia tăiată-n patru.
Lospa a zis
Mie nu-mi place Telekom. Nici cum sună nu-mi place. Nici culoarea. Şi sunt o grămadă de chestii la ei. Mai bine suna Cosmote! Telekom o ia deep de la Vodafone.
flori de mucegai a zis
Ce naiba, abia acum aud ca Cosmote a devenit Telekom…
Auzi, nume "Tele"k"om?
Eu deja am o problema cu numele, nici nu vreau sa ma gandesc si la celelalte daca as fi clientul lor.
Vasile Ruscior a zis
[- #FF00FF -]Cosmote şi Romtelecom au devenit Telekom…[/]
Daniel a zis
Daca tot fac parte din T-mobile de ce se numesc Telekom? Logoul e la fel
Vasile Ruscior a zis
Pentru că ar fi trebuit să adopte două denumiri. Nu puteau ca Romtelecomul să-l numească „T-mobile", şi ar fi apărut „T-home". Ei au dorit o singură reţea. „T" vine de la Telekom.
Robert a zis
O fi brand german, dar în România, tot șefii și angajații și administrația veche a rămas. Deci… aceleași servicii. Nu se vor compara prea curând cu Rcs&Rds
Mihai a zis
În primul rând,brandul e grecesc. Si Grecia are Telekom la comunicatii,Bulgaria la fel. Daca ai nostri au vrut s-o ducem la fel de bine precum grecii,când vom intra în zona Euro (fapt care este inevitabil,ca vom ajunge si mai rau,deoarece România si românii nu avem tenacitatea si simtul practic al grecilor),,,cinste" lor ca au dus tara asta la marginea falimentului,si vor sa-i faca cunostinta cu el cu orice pret,prea putin le pasa ca lasa milioane de români sinceri în spate,care pur si simplu nu mai intrezaresc niciun orizont în lumea asta!