In sensul cel mai de baza, SEO este utilizat pentru a atrage utilizatori de motoare de cautare care cauta cuvinte cheie legate de site-ul vostru web. Atragand acesti utilizatori, puteti obtine clienti potentiali mai calificati si puteti face mai multe vanzari, cu costuri de marketing relativ mici.
Daca afacerea voastra are locatii fizice si obiectivul este de a atrage consumatorii (spre deosebire de site-urile de comert electronic care pot vinde clientilor din intreaga lume), directionarea geografica poate fi extrem de utila. Prin includerea cuvintelor cheie legate de locatia voastra, puteti atrage utilizatori de motoare de cautare in zona business-ului.
De exemplu, daca detineti un restaurant in Bucuresti, inclusiv expresia „restaurant in Bucuresti” pe site-ul vostru poate creste sansele ca cineva din apropiere care foloseste un motor de cautare sa gaseasca undeva unde sa manance sa va gaseasca site-ul. O agentie seo poate folosi acest lucru in avantajul celor care folosesc serviciul pentru a genera vizitatori si continut de calitate.
S-ar putea sa credeti ca companiile gigantice care vand o mare varietate de produse au un avantaj cu SEO, deoarece multi utilizatori cauta cuvinte cheie extinse. Dar, desi pot avea sanse mai mari de a se clasa pur si simplu, au si o probabilitate mai mare de a atrage clienti potentiali necalificati.
De exemplu, sa presupunem ca aveti o mica afacere care vinde imbracaminte sport pentru femei. In timp ce companiile mai mari va pot depasi pentru cuvinte cheie precum „imbracaminte pentru femei” sau „imbracaminte sportiva”, aceste cuvinte cheie ar putea atrage vizitatori care nu sunt neaparat interesati de produse, cum ar fi femeile care sunt interesate de imbracamintea obisnuita sau barbatii care sunt interesati de imbracaminte sport.
Folosind o campanie de optimizare SEO, puteti fi la fel de specific pe care il doriti atunci cand selectati si utilizati cuvinte cheie. Aceasta inseamna ca puteti comercializa o anumita nisa, ceea ce va aduce in cele din urma clienti potentiali mai calificati.
Brandurile consacrate nu au probleme sa atraga vizitatorii site-ului si sa realizeze vanzari, deoarece majoritatea consumatorilor stiu deja cine sunt si ce vand. SEO va poate ajuta sa creati acest tip de constientizare a marcii, ceea ce va creste in cele din urma traficul si vanzarile site-ului vostru.
O agentie de publicitate va sti mereu cum sa promoveze!
Lasă un răspuns