Dacă în cele mai recente articole am vorbit despre bani, acum vom vorbi despre cum îi cheltuim.
Fac cumpărături aproape zilnic. Câte puțin, câte puțin mai mult, depinde de zi și de cheful de shopping pe care îl am. Dacă mi-e foame, cumpăr mai mult. De aceea se zice că ar fi bine să mergi sătul la cumpărături.
Am auzit și cazuri în care unii merg la cumpărături și desfac punga de chipsuri chiar acolo, între rafturi. Mănâncă din ea aproape tot și o scanează la casă așa, aproape goală. Punga, nu vânzătoarea.
Nu-i condamn dacă fac asta… doar că nu mi se pare normal. Atâta tot.
Oamenii iubesc noul. Oamenilor le plac schimbările. De aceea, cele mai noi magazine au cele mai multe vânzări. De aceea, pentru a spori numărul clienților care le trec pragul, trebuie schimbat câte ceva, periodic. Ba poziția rafturilor, ba numele magazinului sau măcar sigla lui.
Cardurile de fidelitate sunt o altă metodă prin care magazinele își țin clienții aproape. Sau tombole cu premii. O fi mai greu acum, cu GDPR și datele personale, dar nu imposibil.
Iar dacă nici așa nu merge, să nu uităm că om la om trage. Poți vorbi cu oamenii care au timp liber, să vină să se plimbe prin magazin. Nu trebuie neapărat să cumpere ceva anume. Să fie acolo, la număr. Iar dacă ei sunt acolo mai tot timpul și nu e magazinul pustiu, vor veni și alți oameni. Oameni care vor cumpăra.
Lasă un răspuns