
La sfârșitul lunii iunie am cumpărat un router din magazinul online Orange. Nu a fost chiar ce trebuie, așa că i-am făcut retur.
Am mai returnat diverse și în trecut, în principal cumpărături de la eMAG, prin easybox. De la easybox le luam, tot acolo le și returnam.
Doar că la Orange nu a fost chiar așa simplu. După ce am completat cererea de retur, am primit răspuns prin e-mail că nu se poate returna la easybox și să le furnizez o adresă la care să vină curierul. Le-am trimis adresa și peste vreo o săptămână, într-o după-amiază, m-a sunat curierul că are de ridicat un colet.
I-am dat coletul curierului, iar peste încă o săptămână și mai bine, m-au anunțat tot pe mail că s-a procesat returul și voi primi banii înapoi.
Partea bună e că am primit înapoi toată suma, suportând ei costurile de transport. Partea mai puțin bună e că tot procesul acesta a durat destul de mult, făcându-mă ca pe viitor să mă gândesc de două ori dacă chiar am nevoie de vreun produs din magazinul Orange.
Am pățit și eu la fel…nu vreau să mai aud de Orange vreodată.