Despre OneNumber am mai scris. Poți folosi formularul de căutare pe blog dacă ești curios ce este sau ce face.
Eu am avut acest serviciu activ o perioadă, apoi m-am sucit și l-am dezactivat, apoi iar l-am activat, apoi iar am renunțat la idee. După aceea, când am vrut să îl reactivez, surprize surprize. Nu am mai putut.
Am încercat de mai multe ori. Primeam mesaj cum că cererea a fost înregistrată, însă SMS cu codul de care aveam nevoie pentru a instala eSIM-ul… pauză. Așa că am sunat la *222, relații cu clienții. Acolo, un adevărat labirint până să dai de un operator uman. Iar când am dat de un operator uman, acesta m-a trimis într-un magazin Vodafone, că atât a știut el să-mi spună.
Am mers într-un magazin Vodafone, mai exact la Rădăuți. E magazinul Vodafone cel mai apropiat, că-n orașul Siret… canci. Au avut cei de la Vodafone, la un moment dat, magazin partener, dar asta cu mulți ani în urmă. Am cerut acolo activarea serviciului OneNumber, am primit o foaie cu codul QR pentru a instala eSIM-ul, însă serviciul OneNumber nu mi s-a mai activat niciodată.
De două ori am fost la Vodafone Rădăuți și în ambele dăți am mers degeaba. Prima dată am vrut OneNumber pe cartelă SIM clasică sau pe suport fizic, că-i același lucru. În fine.
Văzând peste câteva zile că nu se întâmplă nimic și am mers degeaba la Rădăuți, am sunat din nou la *222. Iar am bâjbâit prin meniuri și am reușit cu greu să dau de un operator uman. Operator uman de la un departament greșit, că m-a redirecționat către altcineva după ce i-am spus ce vreau. Bine, asta după ce am mai ascultat niște muzică.
Într-un final, m-a preluat o doamnă care părea că înțelege ce problemă am, a verificat că am mai avut serviciul OneNumber activ în trecut și că există niște cereri în coadă care trebuie șterse, căci se anulează una pe cealaltă, sau ceva de genul. Însă nu a putut să mă ajute cu mai mult, căci era ora 19, iar departamentul care se ocupă cu activarea de eSIM-uri are program numai până la ora 18. Dar mi-a promis că revine la mine cu un apel a doua zi, după ora 10.
Lucru care s-a și întâmplat. Mi-a spus femeia că a deschis ticket la departamentul tehnic și mă sună după ce se remediază problema. Lucru care nu s-a mai întâmplat.
Atât. Am încercat eu în următoarea zi să activez OneNumber, că m-am gândit că m-o fi sunat atunci când n-am avut semnal și eu stau și aștept ca prostul. Am o zonă în drumul spre casă de la serviciu unde nu am semnal deloc. Dar nu. Aceeași treabă. Cerere înregistrată, dar codul de activare nu mai vine.
Acum nu-mi mai trebuie, chiar dacă se rezolvă… cândva.
Bogdan a zis
Am mai spus: Vodafone e un mister care ne dauneaza…