Mai exact, nu-s de acord cu acea reclamă în care cei dintr-o familie oarecare văd în vitrina unui magazin un produs pe care și-l doresc, iar tatăl zice “ok, hai să-l luăm!”. Doar că nu intră în magazin, așa cum ar fi făcut orice om normal, ci pe eMAG.
Consider greșită din mai multe puncte de vedere această abordare și o să încerc să explic în rândurile ce urmează.
În primul rând, nu consider sănătoasă această abordare fiindcă ia în considerare doar prețul, lăsând la o parte celelalte avantaje pe care le ai atunci când cumperi dintr-un magazin fizic. Poți să probezi produsul, dacă este unul vestimentar, poți să-l simți, să-l verifici.
În al doilea rând, atunci când cumperi un produs dintr-un magazin fizic, dar nu orice magazin, ci unul care e la un metru de tine, ai deja produsul acolo. În plătești și e al tău. Nu trebuie să bârâie o mașină pentru a-ți aduce ție un produs pe care îl poți avea în câteva minute, dacă chiar îți trebuie.
Ok, comandând online dai de lucru unor șoferi, curieri, oameni din depozite, însă nici acel produs pe care îl vezi în raftul magazinului nu a răsărit acolo. Tot dintr-un depozit a ajuns acolo, chiar dacă nu din cel eMAG.
Tu ce părere ai?
Marius a zis
S-ar putea ca emag sa ia produsul din acelasi depozit. 😀
Vasile Ruscior a zis
S-ar putea.
Perfu a zis
In general unii oameni din agentiile de publicitate nu prea stiu cu ce se mananca treaba pentru ca ei traiesc in mediul lor online , sunt corporatisti care nu se deplaseaza in magazine in format fizic , ei comanda doar online pentru acasa sau la serviciu si nu stiu cum gandesc alti oameni , ei sunt doar cu online-ul fara sa le pese sau fara sa stie ca , unii oameni prefera sa cumpere si din magazine anumite produse cum ar fii : Imbracaminte , incaltaminte , telefoane , televizoare etc …
Bogdan a zis
Cu toate astea, are dreptate Vasile Ruscior…poti sa atingi produsul, sa-l simti, sa-l verifici chiar. Iar interactiunea umana este si ea foarte importanta.
Adrian Bolocan a zis
Depinde acum. Să spunem că vrei să cumperi un telefon care în magazinul fizic e cu 2-300 de lei e mai scump decât în magazinul online. Te uiți la el, îl butonezi, ai acel contact fizic necesar înainte de a lua o decizie, iar dacă te convingi dai comandă imediat pe net. Poți avea parte de un preț mai bun, iar asta adesea contează.
Am făcut de câteva ori așa. Iar dacă nu ai nevoie foarte curând de produsul respectiv, de ce să nu faci puțină economie?
Vasile Ruscior a zis
Corect, însă în reclama eMAG nu butonează nimic. Doar văd produsul prin geam, de afară și îl comandă din aplicația eMAG.
Adrian Bolocan a zis
Plăteau mai mult dacă se lungeau cu ea :))
Stefan a zis
Depinde foarte mult de ce produse comanda fiecare…este adevarat că este mai ok când cumperi din magazine decât din online… Nici eu nu prefer să comand online…chiar dacă toti distribuitorii se aprovizionează de la aceeași furnizori…e altceva când vezi produsul.
Grig a zis
Era vorba în reclamă de un televizor cu diagonală mare, dacă nu mă înșel. De ce m-aș chinui eu să-l bag în mașină când altcineva mi-ar putea aduce produsul la ușă a doua zi?
Am fost la un Altex să-mi iau un electrocasnic mare și eram pregătit sufletește să-l înghesui în mașină, dar lucrătorii de acolo m-au convins că e mai ok să-l aștept liniștit acasă a doua zi și acum tind să le dau dreptate
Vasile Ruscior a zis
Ai dreptate, însă nu doar la televizoare mari sau chestii mari folosesc acel intro cu “ok, hai să-l luăm”.