Mă uit pe eMAG de fiecare dată când am nevoie să comand ceva. De când cu vânzătorii care vând pe eMAG, prin eMAG, livrând direct la EasyBox, mi-e cea mai practică variantă de a cumpăra online.
Zilele trecute am comandat un produs care bănuiam că nu va încăpea în EasyBox, însă având opțiunea aceasta activă și transport gratuit la EasyBox prin Genius, am zis “hai că totuși aleg EasyBox…”.
Ieri am primit de la Sameday un SMS de felul următor:
Cu greu am accesat acel link, că se încărca site-ul ca de Black Friday. Probabil nu doar eu am primit mesaje de acest gen, sau alții verificau pe unde se află coletele lor în acel moment. Dacă primești un mesaj de acest gen, nu dispera. Ai toată ziua la dispoziție să adaugi adresa la care să-ți fie livrat coletul.
Coletul va fi livrat în ziua următoare; în cazul meu, mi l-a adus astăzi curierul. Serviciul acesta prin care coletele ce ar trebui să fie încărcate în EasyBox – dar le aduce curierul – se numește NextDay Locker Home Delivery.
Bănuiesc că expeditorul ar trebui să se asigure că încape în EasyBox ceea ce trimite. În caz contrar, face Sameday acest sacrificiu și livrează coletul la destinatar, fără alte costuri suplimentare.
Bărburescu Tiberiu-Marius a zis
Bună ziua,
Mie mi-e mai comod să primesc coletul prin curier acasă.
Stefan a zis
Nu am comandat niciodată la easybox…cel mai ok este sa fie livrat acasă.
Dar acum depinde și de situația fiecăruia.
Adrian Bolocan a zis
Eu sunt mai curios… ce produs nu a incaput? Frigiderul? 😀 :))
Vasile Ruscior a zis
Nu, nu frigiderul 😅