Telekom şi-a făcut o intrare agresivă printre operatorii de telefonie mobilă şi fixă din România. Nu prin oferte, aşa cum au făcut cei de la Digi, ci prin publicitate. Multă publicitate! Iar ce-i prea mult strică…
Dacă aprinsul magentei a fost principala ocupaţie a multor persoane, să le spunem importante, plătite să facă asta, în decembrie 2014 nu mai trebuie să avem un Crăciun Fericit, ci Crăciun Shareuit. Nu mă deranjează asta, e o idee bună, ci reclamele Telekom pentru Crăciun.
Dacă la începutul acestei campanii, reclamele TV erau cât de cât ok, de câteva zile ele nu mai au acelaşi gust de sărbătoare. Principalul motiv e acea melodie, care nici nu ştiu cum se numeşte, introdusă peste spoturile iniţiale pentru a da gustul de sărbătoare specific Telekom România. Consider că cea mai proastă reclamă a devenit cea cu omul de zăpadă în frigider. Nu ştiu cine a avut ideea ca peste ceea ce spuneau respectivii în video-ul iniţial să pună un cântec cu versuri (nu doar negativul), iar peste o voce ce ne spune cum să facem altfel urările de Crăciun. Genială idee. Sper ca această idee să fie aplicată şi de cei ce fac reclame la medicamente. Ar fi interesant ca aceste reclame să fie 3 în 1. Ar fi altfel. 😉
Lasă un răspuns