Atunci când am dat comandă de o cartelă Benefito Mobile, fix cu gândul acesta de tip “vice.com” am făcut-o. Voiam să văd dacă ceea ce am scris în articolul acesta este adevărat sau am dat-o în bălării.
Și este adevărat. Am comandat cartela de pe site-ul Benefito Mobile cu livrare gratuită prin poștă. Până la 10 zile lucrătoare poate dura livrarea prin această metodă (adică maxim 2 săptămâni), iar eu am primit cartela undeva în 10 zile. Adică în săptămâna în care am făcut comanda nu s-a întâmplat nimic, ci pe la jumătatea săptămânii următoare.
Numărul de telefon începe cu 07838 și ai zice că e cartelă de Telekom Mobile. Apare TELEKOM.RO la numele operatorului. Diferența e că pentru a vedea cât credit ai nu apelezi *134#, ci *811#. Poți vedea și pe site-ul Benefito cât credit mai ai dacă te înregistrezi acolo. Valoarea este corectă, dar data când expiră creditul este eronată. La mine apare 2021-07-07, iar noi suntem în 2022.
Pe site-ul portabilitate.ro, numărul apare ca aparținând operatorului GOIL SERVICES ROMANIA. Așadar, dacă vezi undeva denumirea asta, să știi că e vorba de Benefito Mobile.
Nu ai acces la 4G, ci maxim ce vei vedea este “H+”. Oricum, această cartelă nu este pentru date mobile, căci rămâi rapid fără bani. Am făcut un test de viteză în centrul orașului, doar pe download, iar viteza obținută a fost undeva la 8 Mbps. Un simplu test a consumat 0,79 lei din creditul de pe cartelă.
Altă problemă, mai serioasă, este imposibilitatea de a apela numere verzi, cu 0800 la început. Zice că numărul nu este în serviciu. De asemenea, nici către numere scurte nu poți trimite SMS, fie că sunt numere cu tarif normal (exemplu: 1878), fie numere cu suprataxă (exemplu: 8848).
Serviciile Apel Wifi și voLTE (apel 4G) nu funcționează.
Funcționează, însă, redirecționarea apelurilor. Acest serviciu este disponibil la cartela Telekom Mobile și a rămas disponibil și pe Benefito Mobile. Poți redirecționa apelurile din meniul telefonului sau apelând *62*NUMAR# pentru a redirecționa apelurile atunci când nu ai semnal, *67*NUMAR# pentru a redirecționa apelurile atunci când sună ocupat sau *21*NUMAR# pentru a redirecționa toate apelurile, fără nicio condiție. Pentru a șterge redirecționările apelezi ##62#, ##67# sau ##21#, în funcție de redirecționarea pe care vrei să o anulezi. Dacă vrei să le anulezi pe toate odată, poți face asta apelând ##002#.
Tot legat de redirecționarea apelurilor, poți activa SMS-ul de notificare că ai fost apelat de cineva atunci când nu ai avut semnal. Notificare apeluri pierdute îi spunea pe vremea Cosmote, nu știu cum se cheamă acum. Pentru a face asta, trebuie să redirecționezi apelurile din momentul în care nu ai semnal către numărul 0766177178. Concret, activezi SMS-ul de notificare apelând *62*0766177178#.
Dacă mai există alte întrebări… eu sunt aici. Îți stau la dispoziție până consum creditul de pe cartelă și o să încerc să portez numărul în altă rețea (să văd dacă merge, nu de alta).
Bărburescu Tiberiu-Marius a zis
Bună ziua,
Din articol nu am înțeles care ar fi avantajele și de ce ar vrea lumea să achiziționeze o asemenea cartelă.
Mulțumesc.
Vasile Ruscior a zis
Bună ziua,
Poate pentru că nu sunt avantaje. Nu știu, zic și eu…
Stefan a zis
Avantaje nu vor exista niciodată…este doar o pierdere de timp și de bani .
Onor a zis
Ofertă cum este Digi Optim nelimitat, nu cred că mai există.
Gabriel a zis
Bună ziua
Eu am cartela Benefito si functioneaza in afara Romaniei foarte bine ,este o alernativa pentru cei plecati din tară si au nevoie de un număr de Romania.