Anul trecut am auzit prima dată de aplicația Pago. Aplicație românească dezvoltată de români pentru români. Chiar dacă toți scriau numai de bine, nu prea mi-a trezit interesul la momentul acela. Astăzi m-am decis să-i dau o șansă.
Așa că am căutat aplicația Pago plătește în Magazinul Play. Aplicația are 4.8 stele din 5.
Pentru cine nu știe, Pago e aplicația aceea în care îți adaugi facturile și le vezi pe toate în același loc. Sau, mă rog, o parte dintre ele. Câte vrei să adaugi în aplicație. Tot din aplicație poți să le plătești.
Mai poți reîncărca telefonul și poți seta reîncărcări automate la fiecare X zile, unde X-ul îl definești tu. Eu am pus să se reîncarce telefonul cu opțiune la fiecare 30 de zile. Banii îi ia de pe card.
Pentru reîncărcari, adică plăti recurente, aplicația vrea card românesc, cu 3D Secure activat. Pentru a plăti facturi, merge și cu Revolut.
În aplicație aduni puncte bonus.
După ce descarci aplicația, vei găsi un câmp care trebuie completat cu un cod al celui care ți-a recomandat aplicația. Pune VASILERUSCIOR31DW în acel câmp și vei primi 200 de puncte bonus, echivalentul a 2 lei.
Pe lângă cele de mai sus, în aplicație mai sunt niște opțiuni faine, dar vă las să descărcați aplicația pentru a le descoperi.
În această perioadă toate funcționalitățile aplicației sunt disponibile gratuit.
Iulian a zis
Interesant. Știam doar de opțiunea de a plăti din aplicațiile unei bănci. Presupun că Pago ia ceva comision sau abonament.
Vasile Ruscior a zis
În perioada asta, cu COVID-ul, aplicația nu are limite de utilizare.
Sava Lucian a zis
Acum 1 an eram super incantat de Pago: pot plăti ușor, cu amprenta. Mă lăudam oricui ce aplicație deșteaptă am.
Până anul acesta. După ce mi-au oprit al doilea abonament.
Am vrut într-o seara să îmi fac asigurarea RCA. După autorizarea plății mi-a dat un mesaj de eroare, de tip “Not found… URL..” și concomitent am primit sms de la bancă cum că am efectuat o plată de 595 lei, cât era asigurarea. Nici nu mai știam dacă s-a făcut plata sau nu, dacă am asigurarea?
Deși ca și client premium am suport “cu prioritate” nu mi-a răspuns la mesaj nici un reprezentant al aplicației.
A trebuit să sun la call-centre al băncii și să aflu că nu s-a făcut nici o plată. Cum asigurarea ar fi trebuit să intre în vigoare în ziua următoare, iar eu nu am reușit nimic, a doua zi am mers cu autobuzul.
A doua zi mi-am făcut asigurarea direct de la un broker, pe net.
Din aplicație mi s-a răspuns, într-un târziu, a doua zi, spre după amiaza, că eu sunt de vină, că nu am dat codul 3 D secure.
Că să înțelegeti, eu am autorizat aplicația, la activarea ei, cu codul 3D Secure, la instalarea ei. Aveau acceptul meu autorizat să facă plăti. TIMP DE 1 AN DE ZILE AU FĂCUT PLĂTI FĂRĂ COD 3 D SECURE. PUNEAM DOAR AMPRENTA ÎN APLICAȚIE ȘI SE FĂCEA PLATA.
La urma urmei de asta i-am și ales: pentru simplitatea plății. Dacă mă întorc iar la autorizarea plăților cu 3 D Secure, mai bine plătesc direct pe site.
Am zis, fie. A fost o eroare, la asigurare.
Până azi, când am vrut să fac mai multe plăti din aplicație. PLĂTI UZUALE, majoritatea, subliniez.
2 facturi Digi, pentru 2 adrese diferite, 1 Enel și o factura importanta, cu termen în ziua respectiva.
Pun amprenta pentru plata facturilor și începe să se învârtă rotita. Se învârte și se învârte fără oprire. Concomitent primesc sms de la bancă că am efectuat 2 plăti. Primesc e-mail însă doar pentru o factură Digi. Deschid din nou. Reinitializez. La fel. Încerc să fac plata facturii importante, prin scanarea ei. Îmi dă același mesaj de eroare, de tip Not found, pe care l-am primit acum o săptămână la plata Rca. Scriu pe aplicație. Suport “cu prioritate”, din părți. Nu îmi răspunde nimeni.
Fuga la bancă.
Acolo, surprize.
O factură Digi de 94 lei achitată de 2 ori. Una în așteptare. Factura Enel, în așteptare. Factura mea importantă, cu termen, ciuciu. Nu figurează nicăieri. Fă plata facturii importante cu ordin de plata.
Am plătit de 2 ori la Digi, deci în avans pe o lună. Mișto treabă! Dar alergatura mea la bancă? Benzina, timpul pierdut, nervii, nu găsești loc de parcare. Cine mi le plătește?
Și ce credeți? După ce toată ziua nu mi-au răspuns, seara o duduie îmi răspunde că ar fi bine să îmi fac alt card și îmi trimite să îi fac o evaluare de feedback.
Voi ce i-ați fi răspuns?
Scriu asta, că să știți în ce vă băgați.
Eu am fost incantat inițial, dar…
La recenzii, pe Google Play nu mi-a permis să descriu tot prin ce am trecut, ca să înțelegeți cum stă situația cu aplicația asta.
Așa că, aveți în vedere…..