Vă spuneam în articolul anterior că puteți comanda de la eMAG și să alegeți ridicarea produselor de la oficiul poștal. În acest caz, beneficiați de transport gratuit la comenzile de peste 50 de lei.
O astfel de comandă online am făcut și eu. Mai mult de curiozitate, recunosc. Marți seară, la ora 21:26 am plasat comanda. Miercuri dimineață, la ora 7:44, deja au predat produsele “curierului”. Așa scrie pe site, deși eu știu că e vorba de un poștaș, ceva. ?
Pentru fiecare produs am primit un număr de urmărire. Serviciul prin care se face livrarea produselor la oficiul poștal se numește PostCollect.
Iată pe unde au fost produsele:
- 03.08.2017 10:35 Primit de la expeditor – Oficiul Postal Bucuresti 83
- 03.08.2017 15:46 In prelucrare – Oficiul Postal Bucuresti 83
- 03.08.2017 16:58 In transport – Plecat din Oficiul Postal Bucuresti 83
- 04.08.2017 07:09 In prelucrare – Suceava PJPCR
- 04.08.2017 07:13 In transport – Plecat din Suceava PJPCR
- 04.08.2017 08:39 In prelucrare – Tranzit Radauti
- 04.08.2017 10:27 In transport – Plecat din Tranzit Radauti
- 04.08.2017 12:13 In prelucrare – Oficiul Postal Siret
- 04.08.2017 12:15 Programat pentru predare incepand cu aceasta data – Oficiul Postal Siret
- 04.08.2017 15:13 Predat la destinatar
După cum se poate observa, produsele au ajuns mai repede decât mă așteptam. ?
Lasă un răspuns