Teoretic a trecut perioada Black Friday în România. Unii mai țin treaba asta până în decembrie, dar, în mare, pohta inimii ce-a pohtit a fost făcută. Chroot mai urmează să aibă oferte la găzduirea web în vinerea aceasta, o dată cu americanii și cumva-s curios dacă reușesc să rupă gura târgului.
În perioada aceasta am reușit și eu să cad în capcana mașinăriei de marketing, însă am și returnat produsele mai scumpe pe care mai bine nu le cumpăram sau nu le-aș fi cumpărat dacă mă gândeam mai mult înainte de a adăuga în coș. Cu această ocazie, am observat că eMAG mi-a trimis produse din Giurgiu. Nu pe toate, dar o mare parte dintre produse au plecat dintr-un sat din județul Giurgiu. Produse vândute și livrate de eMAG, să fie clar pentru toată lumea.
Am mai observat că și retururile merg greu. Adică am avut colet pus la EasyBox lunea, ridicat tot lunea și ajuns sâmbătă înapoi în depozitul din care a plecat. Returnarea sumei plătite pentru produse s-a făcut înainte ca acestea să ajungă înapoi la expeditor, iar aici chiar nu am de ce să mă plâng. Bravo, eMAG, pentru încrederea acordată!
În rest, ce să mai zic? Să mai zic că Sameday pentru a-mi livra un colet trimis de aici, dintr-o comună alăturată, îl plimbă întâi până în județul Ilfov și apoi se întoarce cu el la Suceava? Nu mai zic…
Lasă un răspuns