Când vine vorba de tehnologia dispozitivelor inteligente, smartwatch-urile au ocupat un loc central în ultimii ani. Un smartwatch are capacitățile unui tracker de fitness, poate rula aplicații precum un smartphone și arată la modă în timp ce este purtat pe încheietura mâinii.
În afară de a fi un pedometru, majoritatea ceasurilor inteligente pot urmări activitatea, nutriția și caloriile arse. Unii pot monitoriza, de asemenea, ritmul cardiac și tensiunea arterială. Aceste date pot ajuta la atingeți obiectivele de fitness mai rapid, precum și la oferirea unei imagini de ansamblu a stării generale de sănătate.
De asemenea, ceasurile inteligente mai noi au o mulțime de senzori care facilitează urmărirea performamțelor fizice. Unele chiar au moduri de antrenament dedicate, cum ar fi mersul pe jos, alergarea, înotul, ciclismul, ridicarea greutății și așa mai departe.
Factori care influențează puterea de cumpărare a smartwatch-urilor
Există mulți factori care influențează comportamentul cumpărătorului. Comportamentul consumatorului se referă la selectarea, cumpărarea și consumul de bunuri și servicii pentru satisfacerea dorințelor acestora. Există diferite procese implicate în comportamentul consumatorului.
Inițial consumatorul încearcă să găsească ce smartwach și-ar dori să aibă în colecție, apoi selectează doar acele modele care promit o utilitate mai mare. După selectarea modeleleor, consumatorul face o estimare a banilor disponibili pe care îi poate cheltui. În sfârșit, consumatorul analizează prețurile predominante ale smartwatch-urilor pe care le-a selectat și ia decizia cu privire la modelul pe care îl alege în final. Între timp, există diverși alți factori care influențează achizițiile consumatorilor, cum ar fi factorii de marketing, personali, sociali, culturali, personali și psihologici.
Fiecare element al mixului pieței – produs, preț, promovare și loc are potențialul de a afecta procesul de cumpărare în ceea ce privește întreaga industrie a dispozitivelor inteligente.
Produsul
Unicitatea produsului, aspectul fizic și ambalajul pot influența decizia de cumpărare a unui consumator.
Prețul
Strategia de stabilire a prețurilor afectează comportamentul de cumpărare al consumatorilor. Marketerii trebuie să ia în considerare sensibilitatea la preț a clienților țintă în timp ce fixează prețurile. Există și câteva modele de succes în privința stabilirii acestui detaliu. Spre exemplu, huawei watch gt3 pro pret, împreună cu caracteristicile software impresionante, au determinat ca acest model să aibă un impact semnificativ în imbunătățirea satisfacției utilizatorilor în folosirea dispozitivelor inteligente.
Promovarea
Diferitele elemente ale promovării, cum ar fi publicitatea, publicitatea, relațiile publice, vânzările personale și promovarea vânzărilor afectează comportamentul de cumpărare al consumatorilor. Consumatorii tind să se îndrepte spre smartwatch-urile pe care le văd promovate la tv, în online sau la celebritățile pe care le admiră.
Specialiștii în marketing selectează mixul de promovare după ce au luat în considerare natura clienților.
Factorii sociali
Influențele sociale includ mediul fizic, mediul social, timpul și condițiile monetare.
Mediul fizic
Împrejurimile fizice de la locul de cumpărare afectează comportamentul de cumpărare. De exemplu, atunci când un client face cumpărături într-un magazin, caracteristicile care afectează comportamentul de cumpărare ar include locația magazinului, decorul, aspectul magazinului, nivelul de zgomot, modul în care este afișată marfa și așa mai departe.
Mediul social
Mediul social al unei situații implică alte persoane decât clientul care pot influența decizia de cumpărare la punctul de cumpărare. De exemplu, un vânător de smartwatchuri care nu stăpânește bine detaliile modelelor din gama despre care un potențial cumpărător este interesat.
Timpul și condițiile monetare
Timpul disponibil pentru cumpăraturi și banii pe care o persoană îi are la dispoziție joacă, de asemenea, un rol important în influențarea comportamentuluide cumpărare. De exemplu, un vânător de smartwatchuri care are o ofertă specială pentru un model anume și dispune doar de o sumă mică de bani va fi mai interesat să cumpere acest model în detrimentul altora.
Concluzie
In general, comportamentul de cumpărare este un proces complex care implică mai mulți factori. În acest articol, am discutat doar câteva dintre cele mai importante elemente ale mixului de marketing care influențează comportamentul de cumpărare al clienților. Este important pentru marketeri să înțeleagă cum aceste elemente pot fi folosite pentru a influența pozitiv comportamentul de cumpărare al clienților.
Lasă un răspuns