Cine mă cunoaște, cunoaște deja faptul că achiziționez chestii de pe net destul de des. Nu neapărat dintre cele mai scumpe, însă nici cele mai ieftine, așa cum făceam acum câțiva ani.
Înainte de Anul Nou m-a alertat următorul SMS
Urgent Cargus: Azi ora 11:42 s-a incercat livrarea CPxxxxxxxxxDE. Vom reincerca livrarea urmatoarea zi lucratoare.
Citesc mesajul, caut să văd dacă nu am răspuns la vreun apel și… nimic. Apoi îmi scotocesc prin memorie să-mi amintesc dacă am de primit vreun colet și… nimic. Totuși, ce e cu SMS-ul acela?
Intru pe site-ul Urgent Cargus, introduc numărul de urmărire și nu, nu scrie nimic de Suceava. Curios e că pe site-ul DHL apare numele meu la destinatar.
Zic Lasă! că e Anul Nou, zile libere și alte alea, nu au decât să mă sune după data de 6. Dar nu m-a sunat nimeni, așa că am găsit nenea curierul prin oraș și l-am întrebat dacă are cumva, ca printr-o minune, un colet pentru mine. Bine, nu i-am zis nimic de Minune, poate nu ascultă manele.
A căutat printre coletele nelivrate și nu a găsit nimic.
Între timp, am întrebat la Banggood, căci de acolo am cumpărat în ultima vreme. Mi-au spus să stau fără griji, că o să primesc coletul. Le-am spus că eu nu știu să fi comandat nimic la începutul lunii decembrie, căci de atunci e comanda atașată numărului de urmărire pe care l-am primit prin SMS.
Așa că le-am întrebat cum îl cheamă pe destinatar, adică cel care ar trebui să stea fără griji. Surpriză! Nu sunt eu. Doar v-am spus că nu am comandat nimic.
Așadar, o neînțelegere care m-a alertat degeaba.
Iulian a zis
Mi s-a întâmplat și mie să fiu pus să aștept o dată minute bune. Până la urmă s-a rezolvat🙂 Pe partea de erori de destinatar nu am avut de-aface cu așa ceva. Totuși practica ne dovedește că în România totul e posibil.