Am comandat miercurea trecută, undeva după ora 22, niște chestii de pe eMAG, iar una dintre ele era vândută de MELAROX.
Văzând nota pe care o au pe eMAG, am ezitat puțin. Produsul respectiv mai era disponibil la doi vânzători, dar la MELAROX era cel mai ieftin. Așa că am zis “fie ce-o fi” și am comandat cel mai ieftin. Am mai comandat și în trecut de la seller-ul ce vindea cel mai ieftin atunci când produsul era disponibil la mai mulți vânzători și a fost ok.
Ceilalți vânzători au trimis joi produsele, MELAROX nimic. Vineri au ajuns la EasyBox produsele trimise joi, dar de la MELAROX niciun semn. Așa că am anulat și am comandat de la un alt vânzător din eMAG Marketplace.
Mi-am făcut timp în seara asta și am căutat informații despre MELAROX pe Google și mai bine nu căutam. Prăpăd acolo. Bine, mulți lasă recenzie doar atunci când nu-i bine, dar se pare că în acest caz mai tot timpul nu-i bine. Nu au stocuri, nu te sună în ziua în care ai dat comanda (sau a doua zi) să te anunțe că nu au stocuri și ai de așteptat și trimit produse deteriorate sau alte produse. Astea-s concluziile din cele 774 de recenzii de pe Google, cu o notă finală de 2,3 din 5.
La treaba cu produse deteriorate – ei se scuză spunând că tu, clientul, trebuia să verifici conținutul coletului înainte de a-i da banii curierului. “Aveai opțiunea asta, de ce nu ai verificat?“ Acum e prea târziu, stai și uită-te la un televizor spart. Măcar se aude sonorul bine.
Acum realizez că eu nu am cerut niciodată deschiderea coletului la primire. În cazul produselor primite la EasyBox nu se pune problema, dar curierul de la Cargus m-a întrebat de vreo două ori dacă vreau să deschid coletul înainte să îl accept. I-am spus că nu e nevoie, că știu că Altex nu greșește.
Mai erau cazuri în care vedeam după ce ajungeam cu coletul în casă că aș fi putut cere deschiderea coletului, dar nu am făcut-o. Dar tu… tu verifici conținutul coletului înainte să îl accepți?
Bărburescu Tiberiu-Marius a zis
Bună ziua,
Da, verific prin deschidere conținutul și starea produsului cumpărat, să corespundă conform specificațiilor și alegerii mele.
Adrian Bolocan a zis
Nu am făcut asta niciodată. Nici nu am fost întrebat dacă vreau, din câte țin minte. Oricum, e lejer cu returul la easybox, așa că nu am griji. Am pățit ca un pickup să vină fără cablu de alimentare și a plecat imediat înapoi.
Vasile Ruscior a zis
Comanzi mai mult la EasyBox și acolo n-are cine să te întrebe. 😁
Stefan a zis
Nu prea ai cum sa verifici coletul daca nu e pus de expeditor cu verificare.