A trecut fix o lună de când spuneam că o să trec pe YOXO, abonamentul digital al celor de la Orange. Și am trecut… doar că peste câteva zile de la “trecere” am revenit la PrePay și am rămas așa.
Acu’ câteva zile am vrut să mă întorc la YOXO, căci știam că am voie să fac asta. Caut în aplicație și în afară de “Abonamentul a fost închis” nu am găsit nicio altă opțiune.
Căutând puțin o soluție, am aflat că trebuie să merg într-un Orange Shop dacă vreau să reactivez abonamentul YOXO. Păi, băi, Orange, te lauzi cu abonament sută la sută digital și mă chemi prin magazine?
Partea bună este că mai există o variantă. Trebuie să îți creezi un cont nou de My Orange, folosind o altă adresă de email. Apoi, alegi că vrei abonament YOXO, pui numărul de telefon și urmezi aceeași pași pe care i-ai urmat și atunci când ai activat YOXO pentru prima dată.
În caz că nu ai nicio cartelă Orange, poți să-ți activezi YOXO și să comanzi un SIM nou. Îl vei primi gratuit, prin curier.
https://breev.me a zis
:)) te suna fetele si ai nevoie de minute ! eu nici nu am cont pe orange. is satul de dinastea, dar bine, tu esti mai tanar.
Vasile Ruscior a zis
ok, bătrâne. 😊