Nu am scris nimic ieri pe blog. Nici azi n-o să scriu mare lucru.
Dบρă ςบ๓ вïทε șтïțï, ρε εMAG ρяεțบяïℓε รบทт я๑тบทjïтε, αρ๑ï รε รςαδε บท вăทบț ρεทтяบ α ρăяεα ๓αï ๓ïςï. Astfel, produsele ce costă 200 de lei ajung la incredibilul preț de 199,99 lei, cele de 250 de lei la 249,99 lei și așa mai departe, tot mai departe.
Nu știu cât de mulți bani le aduce această strategie, dar știu că mai rapid scriu două sute lei decât osutănouăzecișinouăleișinouăzecidebani. Mai rapid, mai iute, mai furios. 🙂
Dacă prețul ar fi de 200 de lei, la tipărirea chitanțelor s-ar face economie de tuș.
Dacă prețul ar fi de 200 de lei, în reclamele publicitare s-ar face economie de timp.
Dacă prețul ar fi de 200 de lei, s-ar face economie de kilobaiți atunci când lumea navighează pe eMAG.ro, ar fi mai bogată și ar face comenzi mai mari pe site. :))
Cam atât.
Ciprian a zis
Nu, e gresit. Atunci nu ar mai cumpara romanii asa multe produse. Ca mai bine se vede 199,9 lei decat 200. Ei se gandesc ca e pana-n 200, dar nu prea e.
Buculesei blog a zis
E strategie de marketing asta … 😀