Mă uitam aseară, de curiozitate, la recenziile pe care le lasă lumea abonamentului YOXO de la Orange și mi-a venit ideea acestui articol. Eu am mai scris despre YOXO, acest abonament care e de fapt o cartelă ce se încarcă singură de pe cardul de salariu.
În primul rând, aș modifica data de facturare într-o zi anume a lunii, ca la abonamentele clasice. Decalajul cu o zi în lunile cu 31 de zile face ca, încet încet, data facturării să se tot modifice. Abia în luna martie se mai “dă înapoi”, căci februarie are 28 de zile, iar YOXO e un abonament de 30 de zile.
În al doilea rând, aș face mai flexibil modul de facturare. O idee pe care o am ar fi ca factura să se emită cu trei zile înainte de termen și să pot să o plătesc eu oricând în aceste trei zile dacă vreau în continuare să am YOXO. În caz că nu o plătesc în aceste trei zile, să se plătească singură (ca acum), iar dacă eșuează plata, să am variantele de a trece numărul la PrePay sau de a-l închide.
În al treilea rând, serviciile Non Stop și Mesagerie Vocală aș vrea să se poată activa direct din aplicația YOXO, fără a fi nevoie să cer pe chat lucrul acesta.
Nu în ultimul rând, aș face mai transparent numărul de operațiuni pe care îl pot face pe cont. E frustrant să adaug un număr de telefon nou, să aleg data activării, să bifez toate acele formulare GDPR, iar la sfârșit să scrie “ups, ai voie 10 activări per CNP în decursul unui an. ne pare rău!”. Și mie îmi pare rău. Pa.
recomandarea zilei a zis
cam dificil pentru mine.. m-am obisnuit cu telekom, pe 15 se emite factura, o platesc si cam atat.. is mai clasic asa
Vasile Ruscior a zis
Da, e mai comod.