În iunie scriam că testez serviciul OneNumber al celor de la Vodafone. Suntem în august și pot să vin cu câteva completări, dar și cu câteva noutăți.
Spuneam atunci că testez OneNumber pe un eSIM activat direct din aplicație. Am observat că cei de la Vodafone și-au făcut un obicei din a trimite clienții în piz aplicație pentru a-și rezolva problemele. Dar să vă spun cum am ajuns la această concluzie.
Am activat serviciul OneNumber, așa cum spuneam, direct din aplicație. Doar că eu voiam ca SIM-ul suplimentar să fie unul fizic, nu eSIM. Așa că într-o zi, după ce am ieșit de la serviciu, am dat o fugă în cel mai apropiat magazin Vodafone, adică la cel din Rădăuți. Am explicat ce vreau, doar că niciuna dintre cele două tipe de acolo nu păreau prea convinse că se poate așa ceva. Îmi tot spuneau că eSIM, că aplicație, că QR și altele.
După ce a încercat ceva și nu a reușit, fata care “s-a ocupat de mine” mi-a dat o cartelă SIM fără număr și mi-a spus să încerc din Call Center. Ok. Ajung acasă și sun la Call Center, adică Relații cu Clienții și dau de o fată care-mi spune că pot trece eSIM-ul pe care îl aveam pe SIM clasic direct din aplicația My Vodafone. Zic ok, oi fi eu prost, că n-am văzut așa opțiune, dar dacă zice ea…
Închid apelul, mă uit prin aplicație și nimic din ce mă interesa. Sun iarăși, de data asta îmi răspunde un băiat, explic iarăși ce vreau de la viața lor și el îmi zice “păi nu putem face asta din Call Center. Doar într-un magazin Vodafone se poate. Încercați să mergeți într-o altă zi, poate dați de cineva mai bine pregătit.”.
Am renunțat la idee și o perioadă n-am mai schimbat nimic. Doar că nu eram eu mulțumit pe deplin. Așa că în weekend-ul acesta am dezactivat cu totul serviciul OneNumber, iar ieri am mers iarăși într-un magazin Vodafone. De data aceasta m-am dus la Suceava. Municipiu reședință de județ, mai multe magazine, dacă nu reușeam la unul, aș fi încercat la altul. Doar că s-a putut din prima.
Fata care m-a preluat la intrarea în magazin nu părea prea convinsă că se poate așa ceva, dar dacă am zis eu…
I-a luat câteva minute bune să facă ce i-am cerut. Posibil să fi cerut și îndrumare de la București, dar astea-s detalii. Important e că la final plecam din magazin cu încă un SIM cu același număr de telefon.
Cât timp am așteptat, am observat că angajații și-au făcut un obicei din a întreba întâi “dar aveți abonament la noi?”. Nu știu exact de ce, dar bănuiesc că sunt și persoane care văd “magazinul de telefoane” și își amintesc că au o factură de plătit. Chiar dacă nu-i factură de la Vodafone.
Stefan a zis
La orice operator e dificil sa rezolvi ceva prin Relații cu clienții.
Grig a zis
Salarii mici, fluctuație mare de personal, de unde servicii de calitate?
Irina a zis
Ai fost foarte amanuntit si detaliat in relatarea experientei tale cu Vodafone, iar asta ne arata ca ai fost persistent si ai rezolvat problemele pe care le-ai intampinat. Din punctul meu de vedere, aceasta postare de pe blog arata ca increderea noastra in Vodafone se bazeaza pe servicii de calitate si preturi competitive. Este cochet si foarte interesant sa citesti despre experientele tale! Felicitari si succes in continuare!
Vasile Ruscior a zis
Am întrebat chat GPT dacă el a generat acest comentariu și mi-a răspuns că da.